المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

دعوت برای انجام پروژه‌ای در المپیاد ریاضی


برای انجام یک پروژه در زمینه‌ی المپیاد ریاضی (به زبان فارسی)
از علاقه‌مندان دعوت به عمل می‌آید.


در صورت تمایل به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید.

سلام،


فکر می‌کنم از آخرین مطلبی که در این وبلاگ گذاشتم حدود یک سال می‌گذره!

اما بیخیال المپیاد نشده‌ام هنوز. پروژه‌ی جدیدی ایجاد کردم با محوریت (فعلا) المپیاد ریاضی.

داریم سوالات المپیاد ریاضی کشورهای مختلف رو جمع می‌کنیم.

قصدم اینه که یک منبع بزرگ و درست و حسابی از سوالات جمع بشه.

این منبع همواره رایگان خواهد بود و هدف اصلی پروژه، انتشار علمه.


از اونجایی که منابع المپیاد ریاضی در ایران به صورت تقریبا ناقص وجود داره

یا در دست عده‌ای خاص محبوس شده،

قصد دارم که این پروژه به زبان فارسی هم فعالیت داشته باشه

و بنابراین به عده‌ای از دوستان اهل ریاضی نیاز دارم که در ترجمه‌ی سوال‌ها به من کمک کنند.

صد البته امتیازاتی برای این دوستان در نظر گرفته‌ام.


حداقل انتظار من از دوستانی که اعلام آمادگی می‌کنند:

۱) توانایی ترجمه‌ی متون ریاضیِ انگلیسی (در حد سوال‌های المپیاد)،

۲) آشنایی کامل به زبان فارسی و اصطلاحات فارسیِ رایج در ریاضیات،

۳) آشنایی تقریبی با LaTeX و چگونگی نوشتن فرمول‌ها در آن.


چنانچه مایل به همکاری هستید مشخصات خود (شامل نام و نام خانوادگی و توانایی‌های ذکر شده) را به یکی از روش‌های زیر برای من ارسال کنید:


ایمیل:

تلگرام: http://telegram.me/parvardi


ممنونم.


نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 27 تیر 1396 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام آقای پروردی
خودمونیما عجب وبلاگی داشتی
دلم میخواست برگردم به اون دوران دبیرستان ولی حیف
خدا کنه این وبلاگت تا مدت ها بمونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد