المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

Books Project - پروژه‌ی کتابها

Persian



سلامی گرم به همهٔ دوستان المپیادی/ریاضی‌دوست من. 


به خاطر تاخیر خیلی طولانی ازتون معذرت می‌خوام. درگیر یک سری مسائل بودم که ایشالا اگه فرصت بشه یکی یکی مطرحشون می‌کنم همینجا. 



خوب چند تا موضوع رو مطرح کنم اول: 


۱) سایت ۴Shared اکانت کتاب‌های المپیادی من رو بسته. یعنی به هیچکس اجازه نمی‌ده که ازش دانلود کنه. واقعاً حیف بود چون زحمت زیادی روش کشیده بودم. تلاشهای بسیاری کردم که بتونم کتاب‌ها رو یه جوری دانلود کنم ولی هیچ کدوم به نتیجه نرسید. 


تمام لینکهای معیوب وبلاگ به زودی جایگزین لینکهای سالم خواهند شد. اگه کتابی رو به صورت فوری می‌خواید همینجا نظر بزارید یا بهم ایمیل بزنید (ahpwsog اَت جی‌میل). 


۲) یک پروژهٔ جدید می‌خوام راه‌اندازی کنم. توی این پروژه احتمالاً هر هفته (یا هر ۳-۴ روز یک‌بار - فعلاً مشخص نیست)، یک بسته از کتابهای ریاضی (شامل همهٔ بخش‌های ریاضیات، از جمله مباحث المپیاد) با حجم بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ مگابایت برای دانلود قرار می‌گیره. فقط قبل از اینکه بتونم پروژه رو کاملاً عملی کنم باید یک سری تصمیمات گرفته بشه که چه‌جوری بسته‌ها رو برای دانلود بزارم. 


اگه همه‌چیز درست پیش بره، احتمالاً یک بخش «فروشگاه» مانند درست می‌شه تا همه بتونن از کتاب‌ها استفاده کنن. 


لطفاً نظرات خودتون رو در مورد این پروژه اعلام کنید و اینکه آیا حاضرید یک فروشگاه برای وبلاگ زده بشه؟ 


 تعداد نفرات باید به حد نصاب برسه که بتونم پروژه رو عملی کنم، چون زحمت خیلی زیادی داره و دوست ندارم بشه مثل اون اکانت ۴Shared...


موفق باشید!



English



Hello guys, and sorry for the delay. I was busy and I will be more active from now on


As you may realized, my 4Shared account (containing Math Olympiad books/materials) has been banned and there is no way to download any document from my account. I tried to take my files back but I couldn't... But never mind! I have good news


I'm going to make a new project. In this project, I will upload every week (or maybe each 3-4 days) a package of mathematics (containing all sections of mathematics, e.g., mathematical olympiads subjects) books sized 300-600 MB. But I should make some decisions about uploading the files


If it goes properly, there will be a "store" stuff in the blog and you can download the documents/files easily after registering. In this way, all you guys will be able to use the books


Please comment here, I like to know your comments about this project and also about having a store section in the blog


Good Luck!

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 05:24 ب.ظ

ممنون که برگشتین
من موافقم

x دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 02:57 ق.ظ

مرد مومن میدونی من چقدر منتظرت بودم ؟ حالا ایول که اومدی من موافق هستم .درضمن من سال دومی هستم میخواستم راهنمایی ام کنی که برای قویتر شدن توی استقرا وچندجمله ای چه کار کنم چون من میخوام خودم المپیاد را مطالعه کنم لطفا منابع فارسی باشه!

ممنون!

باشه من سعی میکنم کمکتون کنم.

اگه سوالی دارید بهم ایمیل بزنید: ahpwsog در جی میل.

علی دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 07:41 ق.ظ http://mathbook.mihanblog.com

سلام دوست عزیز

وبلاگ فوق العاده ای داری،من که لذت بردم.شما را با نام المپیاد ریاضی لینک کردم.

لطفا شما هم وب بنده را با نام دانلود کتاب و مطالب ریاضی لینک کنید
http://mathbook.mihanblog.com
نظر فراموش نشه.

سعید جمعه 28 مهر 1391 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام
ممنون از برگشتتون
میخواستم اگه ممکنه براتونتمام کتب های سایتتون رو برام میل کنید
اگر هم لطفا چیز دیگه ای اشتین که رو سایتتون نبود ممنون میشم اون رو هم برای من میل کنید
چون برای مرحله دو میخونم و اسال هم حتما طلا میخوام میخواست که شما این لطفو در حقم انجام بدید
با تشکر فراوان

سروش دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام دوست عزیز من یک کتاب لازم دارم اگه بتونی لینکشو بزاری فورا میخوام اسمش المپیاد پویا سال سوم راهنمایی
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد