المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

نوشته های من برای المپیاد (همه ی المپیادیها بخونن)

سلام،


من که دیگه المپیاد نمیخونم، ولی حداقل خواستم مفید باشم:


این مجموعه سوالاییه که من تهیه کردم:


100 سوال نظریه اعداد.

150 سوال هندسه.

100 سوال هندسه.

100 سوال معادلات تابعی.

100 سوال نامسوری (نامساوی + نابرابری!).

50 سوال مثلثات.

100 سوال چندجمله ای ها.


اینم مقاله ی لم دو خط که چند وقت پیش نوشتم.


پ.ن. هدفم از این پست نه تعریف کردن از خودم بود، نه برای ذوق کردن! فقط به خاطر اینکه خودم یکی از بچه های شهرستان بودم و امکانات المپیادی تقریباً صفر بود، دوست داشتم به بقیه دوستانی که الان المپیاد میخونن کمک کنم، فقط همین. هرچند که کاری نکردم، ولی اگه خوشتون اومد، برای مادر بزرگم یه فاتحه بفرستید. ممنون!



مرخّم باشید،

امیرحسین.

نظرات 13 + ارسال نظر
bgo سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 01:13 ق.ظ

سلام امیر جان

می خواستم ازت بابت همه زحماتی که برای المپیاد کشیدی واقعا تشکر کنم و امیدوارم هر جا که هستی همیشه در همه مراحل زندگی موفق باشی.............
(گفتم اینجوری خودمو معرفی کنم که بفهمی کدومم آخه تازگیا "ب" خیلی زیاد شده)

ماهان = م = m = ... سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 01:47 ق.ظ

تسلیت می گم امیر , ایشالا غم آخرت باشه ....

مطمئنم آدمی با تلاش تو , تو کارش گیر نمیکنه :wink:
همیشه موفق باشی ...

mahmoud_74 چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 06:31 ب.ظ

خیلی خیلی ممنون

ف چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 09:09 ب.ظ

واقعا ممنون.می خواستم بگم که واقعا خیلی کارهای بزرگی کردی,من خیلیا رو میشناسم که از جزوات تو تعریف و استفاده می کنن,امید وارم همیشه پیروز باشی!

آ. اچ. پی جمعه 31 تیر 1390 ساعت 09:15 ق.ظ

ممنون از لطفتون دوستان. :)

گودرز دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 06:50 ب.ظ

منم تسلیت میگم امیر جان, و خیلی هم ازت تشکر می کنم بابت همه لطف هایی که در حقم انجام دادی و همه زحمت هایی که واسه پیشرفت المپیاد تو ایران کشیدی. ای کاش باشگاه قدر آدمایی مثل تو رو می دونست.....

tg یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 11:54 ق.ظ http://tg-rio.blogfa.com

سلام امیر!دیر رسید مث این که!دمت گرم بابت همه اینا! به گردن من که خیلی حق داری! ;)
هرجا میری موفق باشی.

محمد پنج‌شنبه 13 مرداد 1390 ساعت 10:54 ق.ظ http://edu-math.blogsky.com

سلام
ممنون میشم اگر اسم لینک وبلاگ ما را،از
بزرگترین مرجع آموزشی المپیادهای ریاضی ؟!
به
مرجع المپیاد ریاضی و کامپیوتر
تغییر بدین

L.payam سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 07:23 ب.ظ http://neginesiah.blogfa.com

سلام
نماز و روزه ها قبول. حال شما خوبه؟
این روز آخری ماه مبارک منو هم دعا کنین.
یه سوال پرسیدن ازم. یاد شما افتادم:
آیا می توان ماتریسی به ابعاد m*n از اعداد حقیقی ساخت به طوری که مجموع درایه های هر سطر آن عددی مثبت و مجموع درایه های هر ستون آن عددی منفی باشد؟اگر پاسخ مثبت است آیا فقط یک آرایش وجود دارد؟

ش سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 07:26 ب.ظ

دستت واقعا درد نکنه...

رسا999 دوشنبه 14 شهریور 1390 ساعت 10:13 ق.ظ http://www.math20.vcp.ir

وبلاگ خیلی خوبی داری ازت ممنون به وب من هم یه سربزن

علی چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 11:39 ق.ظ

با تشکر از زحمات شما خیلی خوشحالم که چنین کوشش وفعالیتی از شما مشاهده می کنم. در صورت امکان کمی پست به زبان فارسی هم بذارید که استفاده اش راحت تره ممنون

روژان دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 07:22 ب.ظ

من زیست میخونم ولی از سوالاتون خوشم میاد
خیلی ممنونم به خاطر سوالا و همین طور مفید بودنتون
موفق و شاد باشید سال 1390 بیشابیش مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد