المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

قبل از مرحله ۲

سلام به همه دوستان المپیادی.

این چند وقت درگیر مرحله 2 بودم،فرصت نبود که آپ کنم،ولی این دفعه با یه دست پر اومدم:


دانلود سوالات المپیادهای ریاضی در (تقریبا)تمام کشورهای دنیا از سال 1989 تا 2009 در یک فایل pdf.


نام کشورهایی که سوالاشون در این فایل هست رو توی ادامه مطلب میتونید ببینید.

لازمه که بگم،همه ی این سوالات از سایت مثلینکس دانلود شدن،ولی خودم همشون رو به هم چسبوندم و طبقه بندی کردمشون،خلاصه (ادیت!)مسواک  شدم!

راستی،این فایل حجمش زیاده،یعنی فایل pdf اش 50 مگابایت هست،ولی واسه اینکه خیلی برای دانلودش اذیت نشین،زیپش کردم و حجمش نصف شد،حدود 25 مگابایت.


توضیحاتی مختصر درباره ی این فایل:

نام:

فرمت:rar

حجم:26,6 مگا بایت

تعداد صفحات:1419 صفحه(!)

زبان:انگلیسی

گردآورنده:من(امیرحسین پروردی)



لینک دانلود فایلrar


من فایل پی دی اف این کتاب رو هم آپلود کردم،حجمش 50مگابایت هست،برای این که اگه لینک بالا خراب شد،از بین نره.


لینک دانلود فایل pdf



ویرایش : لینک دانلود مستقیم اضافه شد.


لینک های مستقیم هم اضافه شدند. به دلیل حجم زیاد فایل مجبور شدم تا اون رو به ۶ قسمت تقسیم کنم. شما باید همه قسمت ها رو دانلود کنید و بریزیدشون تتوی یه فولدرُ بعدش با برنامه winRAR یکی از فایلها رو باز کنید و Extract کنید. برنامه خودش 6تا قسمت رو به هم میچسبونه و فایل اصلی رو بهتون میده.


اگه توی دانلود کردن مشکلی داشتید، احتمالا از سایت مث لینکس هست. چون من فایلها رو توی این سایت آپلود کردم. چک کنید که توی سایت عضو باشید.


لینک دانلود قسمت اول - حجم: 5مگابایت  - Direct Link


لینک دانلود قسمت دوم - حجم: 5مگابایت - Direct Link

لینک دانلود قسمت سوم - حجم: 5مگابایت - Direct Link 


لینک دانلود قسمت چهارم - حجم: 5مگابایت - Direct Link


لینک دانلود قسمت پنجم - حجم: 5مگابایت - Direct Link


لینک دانلود قسمت ششم - حجم: 1مگابایت - Direct Link


نظر هم بدید حتما!


ادامه مطلب رو حتما بخونید.

ادامه مطلب ...