المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

مرحله اول بیست و هشتمین المپیاد ریاضی--۱۳۸۸:اصلاح شد.!!

سلام دوباره.


بالاخره از شر این مرحله اول هم خلاص شدیم.


امیدوارم که خوب زده باشید.

من بد ندادم و 20 تا زدم که 3 تاش غلط بود.

شنیدم که کف بین 9 تا 10  هستش پس زیاد نگران نباشید.انشاءالله که قبولید.

با آقای خشایار خسروی صحبتی داشتم که گفتند سوالهای مرحله اول امسال رو ندارند.واسه همین من زودی آپیدمشون.


لینک دانلود سوالای سال 1388 مرحله اول


گفتم همه ببینن.

امیدوارم که در دوره های بعدی به دردتون بخوره.

 وبلاگ بچه های 26  جوابها رو زده که لینک دانلودشون رو همینجا گذاشتم:


 راه حل تستی(کلید)

راه حل تشریحی 



بحث ما توی مث لینکس هم داغ شده.اگه خواستید یه سر به این پست بزنید و توی بحثها شرکت کنید.البته باید قبلش عضو باشین که کار سختی نیست.


پ.ن.:اگه امتحان رو بد دادید،اصلا ناراحت نباشید و انشاءالله که قبول میشید.در مورد کف هم بحثها خیلی زیاده ولی خیلی ها هستند که از شما بدتر دادند.پس از همین الان شروع کنید واسه مرحله 2 و امیدتون رو از دست ندید.اگه واسه مرحله 2 هم مشکلی یا سوالی بود من در خدمتم.

AmirHossein


نظرات 10 + ارسال نظر
سعید جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 08:52 ب.ظ

اگه میتونین جواب سوالهای سرباز ها و سوال اعداد کاهشی در مبنای ۲ و۴ رو بگین.

۲۵۵
۳۵

؟ شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 02:23 ب.ظ

من فکر کنم کف رو خیلی بالا گرفتی !
کف از 12 بالاتر نمیره!!
در ضمن سوال سربازها میشه 253

42^2=253(253 mod)

نمیدونم.
منم این سوال سربازا رو زدم 253 ولی گویا جوابش میشه 255.

(بعدشم مگه میشه که 42^2=253(253 mod) ؟؟؟)

محمدجواد سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 04:41 ب.ظ http://imo11.blogfa.com

جالب بود.
خیلی ممنون.
من سؤال سربازها رو زدم 255 ولی میشه 253.

خواهش میکنم.

فردا مدرسه بت میگم یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 10:28 ب.ظ

amirhoseyn cheghadr delam barat tang shode

باش.

MohammadJavad چهارشنبه 14 بهمن 1388 ساعت 09:14 ب.ظ http://imo11.blogfa.com

سلام المپیادیا مخصوصا امیرحسین
به وبلاگ ما هم یه سر بزنید و روی 4 مسئله فکر کنید ( مسئله های راحتی اند)

سلام.
چشم آقا محمد جواد.ممنون.

یکی پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 12:38 ب.ظ

ooooooooo.yani bara ghabool shodan too olampiad bayad 9 ya 10 ta dorost dashte bashim!!!bara avval dabirestani ha ham haminjoore?

آره.واسه اولا هم همینجوره.

یکی جمعه 16 بهمن 1388 ساعت 10:52 ب.ظ

ya abolfazl

سعید شنبه 1 اسفند 1388 ساعت 05:12 ب.ظ

یعنی من که نمرم 12.25 شده قبول میشم
اگه قبول بشم واقعا دیگه امید وار میشم

انشاء الله که قبولید.
نا امید نشید

شقاقی شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 09:55 ب.ظ

از این که آدمی مثل خودمو دیدم خوشحالم .من مرحله اول قبول می شم ولی مرحله دوم می گن سخت.مساله فکر کنم 255 بشه.

shanaz ghalibaf دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 01:14 ب.ظ

سلام به برادران بسیجیم. نظام سالهاست میلیاردها دلار خرج فتنه و شورش در بحرین، سعودی ، یمن، افغانستان و غیره می‌کند. این همه خرج نه تنها دولت آنها را عوض نکرد بلکه ملت خودمان را به فلاکت انداخت. بخاطر این بدبختیها، نظام مجبور شده با کشورهای دیگر کنار بیاید. چیزی که مشخص است این است که این دنیا نه کاملا شیعه، نه کاملا سنی و نه کاملا و تماماً مسیحی‌ یا غیره خواهد شد. با وعده دادن به آمدن امام زمان دیگر مردم را نمی‌شود خر کرد. همچنین قران مجید می‌فرماید، لکم دینکم ولی یدین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد