المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

سوالات مرحله اول سال 86+یه سری سوال آزمایشی برای مرحله 1

به نام خدا و سلام.

1-یکی از دوستان(ع.م.) گفته بود که سوالای مرحله 1 سال 86 رو بزار.

خوب اینم از سوالا کهالبته با جواب هستن و میتونید از اینجا دانلودشون کنید.



پ.ن.:آقای ع.م. اگه دانلود کنی و نظر ندی،سوالا از گلوت پایین نره!!


2-یه سری سوال واسه مرحله اول به همراه پاسخهاشون که توصیه میکنم این چندروز مونده به مرحله اول رو با همین سوالا سپری کنید!!

 دنلود این سوالات هم از اینجا.


3-دوستان تشکر زیادی از من کردند که از همشون ممنون هستم و چاکر.این ها رو که میبینم دلگرمی میگیرم و سعی میکنم زودتر وبلاگو آپ کنم.

راستی المپیاد کامپیوتر امروز (30 دی 88) برگزار شد.من 12 تا سوال از 25 تا زدم.

دوستانی که شرکت کردند لطفا وضعیت جوابهاشون رو بگن تا ببینیم چه طور زدیم.

(در ضمن من گند زدم!!)

امیدوارم که بتونم سوالات المپیاد کامپیوتر امروز رو براتون بنویسم.ولی چون یه تعدادی شکل توش هست،امکان داره یه کم طول بکشه که اونو به بزرگی خودتون ببخشید.


4-این یکی باحال تره:

سوالات و پاسخهای المپیاد آزمایشی کامپیوتر که سایت yscazmoon.ir  برگزار کرد که واسه ی فشرده سوال حل کردن باهاله!!

دانلود  سوالهای این آزمون از اینجا


و دانلود جوابهای همین سوالها از اینجا


به امید راضی بودن صاحابش!!


تا آپ بعدی(چند ساعت دیگه) بای.

امیرحسین.


 


نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 09:04 ب.ظ


برای سوالات ازت ممنونم.

اینم دشت اوّل نظر های امشبت.

آفرین که کامنتیدی وگرنه هیچی...

... پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 11:21 ق.ظ

vaghean kheili khube webloget , bozogtarin manbae soalie ke didam , eival!

خواهش میکنم.نظر لطف شماست.

physicist پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 03:29 ب.ظ

من 14 تا زدم که فهمیدم یکی غلطه.
بابت سوالا ممنون.

انشاءالله که قبولین!!!
خواهش میکنم.

احسان یکشنبه 4 بهمن 1388 ساعت 08:16 ب.ظ

دمت گرم خیلی حال دادی امیدوارم همیشه موفق باشی

خواهش میکنم و ممنونم.

ببعی هه هه پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 02:35 ب.ظ

ممنونم هه هه هه هه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد