المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

سوالات مرحله اول

به نام او.

سلام.

امیدوارم امتحانات رو تا اینجا خوب داده باشید.

الان همه تو جو مرحله اولند،پس چند سری سوال مرحله اول میزارم.

1.سوالات مرحله اول دوره 23 سال 82

2.سوالات مرحله اول دوره 15سال 74 
3.سوالاتمرحله اول دوره 16سال 75 
4.سوالاتمرحله اول دوره 18 سال 77

بچه های 26 هم گذاشته بودند،واسه اینکه این قسمت کامل باشه،میتونید بقیه سوالا رو از وبلاگ بچه های دوره 26 دانلود کنید.


حالا منابع مکمل برای مرحله اول:

1.المپیادهای آزمایشی که برگزار شده مثل:

المپیادی که وبلاگ imo.blogfa.com برگزار کرد که سوالاش خوبن:از اینجا دانلود کنید

و یا المپیادی که  وبلاگ بچه های دوره 26  بر گزار کرد:از اینجا دانلود کنید.

2.سوالات آزمون آمریکا،USA AMC Math Olympiad که پنج گزینه ای هستند و از مث لینکس دانلود شده اند.11 سال USA AMC که سالهای جدید رو هم شامل میشن.زبان سوالها انگلیسی هست.برای دانلود این سوالها هم اینجا کلیک کنید.

امیدوارم خوشتون اومده باشه.

برای مرحله اول دوستان نظر داده بودند که مطلب بزارم که عمل کردم.پس شما هم یه نظر بدید حداقل.



نظرات 11 + ارسال نظر
دبیرستان نمونه دولتی سعادت کازرون دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 02:58 ب.ظ

درود
فکر می کنی چون این سوال ها رو گذاشتی،دیگه ازت تشکر نمی کنم؟
چرا تشکر می کنم.
واقعا دستت درد نکنه.
نمی دونم چطوری ازت تشکر کنم.
اگر همینطور ادامه بدی، قیامته!
تو بهترینی پسر

دبیرستان نمونه دولتی سعادت کازرون دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 03:37 ب.ظ

درود
اگه میشه همین امروز-فردا سوالای بیشتر بزارین چون بیشتر این سوالات رو تو وبلاگ imo11 دانلود کرده بودم.
البته کار شما واقعا قابل تقدیره
سپاس

دبیرستان نمونه دولتی سعادت کازرون دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 03:58 ب.ظ

سوالات مرحله ی اول سال 80 تا 87 رو بیشتر بزارین.

دبیرستان نمونه دولتی سعادت کازرون چهارشنبه 16 دی 1388 ساعت 08:39 ب.ظ

درود
اگه میشه به نظرات پاسخ بدین.
2- کلیدی راه حلی چیزی از سوال ها ندارین.(سوال های مرحله ی اول)

ممنون از لطفتون.
راستش من ندارم.
ولی اگه سوالا به طور کامل حل شدن یه پاسخنامه توی وب میزارم.

,orteza پنج‌شنبه 17 دی 1388 ساعت 01:40 ق.ظ http://bachehayesampad.blogfa.com

http://parsaspace.com/hichkas/olympiad/math/iran/index.htm




این لینک تا سال 84 رو داره به وبلاگ ا هم یه سر بزنید سال هاس اخیر رو گذاشتم اونجا

اومدم و دیدم.دستتون درد نکنه.
فقط سوالای سال ۸۷ رو نمیتونم دانلود کنم.اگه ممکنه آپ کنید و اونا رو هم بزارید.ممنون.

bachehayesampad پنج‌شنبه 17 دی 1388 ساعت 02:13 ق.ظ http://bachehayesampad.blogfa.com

به وبلاگ ما سر بزنید بالاخره تمامی سوالات مرحله اول از ابتدا تا کنون آماده شد!!!

متشکر!!

مهدی پنج‌شنبه 17 دی 1388 ساعت 01:05 ب.ظ

واقعا عالی بودن
همه پست ها عالی بودن

خواهش میکنم آقا مهدی.

siroos شنبه 19 دی 1388 ساعت 03:59 ب.ظ

unbelievable!
thanks for every thing!!

یور ولکام.

fatemeh شنبه 19 دی 1388 ساعت 08:41 ب.ظ

tanx khily khob bod bazam ezafe kon

خواهش میکنم.
حتما.

امید شنبه 26 دی 1388 ساعت 01:49 ب.ظ

ووواااااااااااااای

این سایت کولاکه!!!!!!!!

خیلی خیلی ممنون

فازمتر چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 11:26 ب.ظ

من 17 تا کامپیوتر زدم 4 تاش غلطه این 12 تا نمره خامه یا کلا12 تا حالا چنتاشم غلط؟

ای ول خوب زدین و انشاء الله قبولین.
من ۱۲ تا زدم که فکر میکنم یکیش غلط باشه.
البته بحثایی شده که خیلی حرفا رو پیش میاره و حتما این ها رو مطرح میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد