المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

کلی سوال المپیاد

الان دیدم براتون همه ی سوالا رو بزارم.

پس همه رو rar کردم و آپیدم.

فعلا سوالای برزیل در سالهای اخیر رو داشته باشید که خیلی به سوالای مرحله 2 ایران نزدیکه.

سوالها به زبان انگلیسی و از سایت مث لینکس هستند.

توجه:برای قبول شدن در مرحله 2 سعی کنید سوالات کشورهای مختلف را ترجمه و حل کنید.

اولش شاید یه کم سخت باشه ولی کم کم درست میشه.

ممنون.

راستی نظرتون رو هم راجع به این مطالب بنویسین.



سوالهای برزیل (تقریبا از سال 1990 تا 2005)

نظرات 6 + ارسال نظر
فائزه جمعه 6 آذر 1388 ساعت 03:50 ب.ظ http://bachehayesampad.blogfa.com

سلام!
ممنون از مطالب خوبت!
راستی تونستی به ما هم سر بزن!
ما هم المپیادی هستیم از نوع ریاضی
خوشحال میشیم نظراتتونو بدونیم!

سلام.
خواهش میکنم.
حتما.

فائزه سه‌شنبه 10 آذر 1388 ساعت 03:33 ب.ظ http://bachehayesampad.blogfa.com

دوست عزیز
شما را با نام "المپیاد ریاضیهرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد" لینکیدیم!
در صورت تمایل ما را با نام "المپیاد ریاضی سمپاد ارومیه" بلینکید!
خدا یار و یاورتان!

دانیال شنبه 14 آذر 1388 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام چندتا کتاب المپیادی دارم
ترکیبیات فاطمی
نظریه اعداد فاطمی
المپیادهای جهانی ریاضی مبتکران
ویک کتاب غنی در زمینه آنالیز


کلآ ۱۰۰۰۰ تومان می فروشم

سلام.
خوبه ولی من اینا رو دارم.
تازه اگه هم بخوامُ چه جوری ازتون بگیرم؟

pouriya دوشنبه 16 آذر 1388 ساعت 08:52 ب.ظ http://www.mathworks.ir



نخستین پایگاه تخصصی فارسی که به تازگی آغاز به کار کرده است شامل بخش های گوناگون مقالات، بخش آموزشی طبقه بندی شده، فروم تخصصی ، معرفی کتاب و بخش کتب الکترونیکی فارسی و انگلیسی است که می تواند راهنمای مناسبی برای کاربران فارسی زبان این نرم افزار باشد.

کاربران با عضویت در این سایت می توانند از امکانات بیشتری استفاده کنند. این سایت به آدرس زیر در اینترنت قابل دسترسی است:

www.mathworks.ir

با معرفی این پایگاه به دوستان علاقه مند، ما را در ادامه هر جه بهتر کار، یاری کنید.

با تشکر

یکی شنبه 28 آذر 1388 ساعت 10:59 ب.ظ

می گم این سولای برزیل چقدر آسونن بریم برزیل امتحان بدیم قبولیما!!!

فاطمه دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام....من تازه با المپاد آشنا شدم...سال اول دبیرستانم....نمیدونم از کجا شروع کنم....لطفا راهنماییم کنید....مرسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد