المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

دانلود سوالات المپیادهای جهانی به زبان فارسی از ۱۹۶۰تا۲۰۰۵

سلام.

بعد از یه مدت غیبت حالا با دست پر اومدم.

دانلود سوالات المپیادهای جهانیبه زبان فارسی از ۱۹۶۰تا۲۰۰۵  که خودم درستش کردم.

امیدوارم خوشتون بیاد.

لینک دانلود سوالات المپیادهای جهانی به زبان فارسی  از ۱۹۶۰تا۲۰۰۵  

نظرات 3 + ارسال نظر
۱۳۷۲ شنبه 24 مرداد 1388 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام!
می خواستم بدونم واسه المپیاد جدی می خونی؟
در چه حد جدی؟ یعنی روزی چند ساعت؟
منم یه روزایی خیلی خوب می خوندم ولی الان خیلی حوصله ندارم !

سلام.
آره دارم جدی میخونم ولی یه کوچولو خسته شدم که اونم درست شد.
روزی ۷ ساعت تقریبا میخونم.
شما چطور؟

فائزه پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 04:18 ب.ظ

بابا ایول!
7 ساعت؟!!!!
راستی من نمیتونم این سوالا رو دانلود کنم!یعنی بعد اینکه دانلود شد باز نمیشه و ارور میده!
ممنون میشم کمکم کنی!
خدانگهدارت!

sadegh پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 01:13 ب.ظ http://masir.info

سلام
مجموعه ی جالب درست کردید
من هم دوران دبیرستان المپیاد ریاضی و فیزیک کار میکردم
الان یه سایت علمی راه انداختم
میخواستم بخش المپیاد رو خودم راه اندازی کنم ولی اگر فرصتش رو داری هر وقت که خواستی با من یه تماس بگیر
09125118700

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد