المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

المپیاد ریاضی (Mathematical Olympiads)

هرچیزی راجع به المپیاد ریاضی-دانلود سوالات المپیاد

سوالات المپیاد مرحله ۲ امروز - ۳/۲/۱۳۸۸ - داغه داغ

سلام. 

امروز مرحله ۲ بود و امیدوارم همه خوب امتحان داده باشن. 

واسه ی اونایی که امتحان ندادن سوالا رو گذاشتم. 

اگه طالب داره بگین تا سوالای سال ۸۷ رو هم بزارم. 

راستی اگه کسی میدونه کف چنده حتما بگه.  

شما چه کردید؟؟ 

حتما بگید تا ببینیم چه جوری میشه قبول شد. 

من هم میگم. 

 اگه نظر بدید هم سوالای فردا و هم جوابای این المپیاد رو واستون میزارم.

دانلودسوالات المپیاد مرحله ۲ امروز - ۳/۲/۱۳۸۸  

 

  

اگه نتونستین از لینکه بالا دانلود کنین به آدرس پایین برین.(در صفحه جدید باز کنین.) 

 

اینجا 

 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
فائزه پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 07:45 ب.ظ

امروز سوالا رو از ما گرفتن!ولی تو کام نگرفته بودن!!
میتونی ماله 87 رو هم بذاری؟!
مر30
بای!

سعید پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 07:47 ب.ظ http://parsimovie.com

منم امروز امتحان داشتم ۳ تا شو نوشتم ولی نمرم ۱۱-۱۲ میشه اگه خوب صحیح کنن
چوابارو اگه رسید دستت ایمیل بزن بیایم ببینیم
کف قبولی هم نسف نمرس یعنی از ۴۲ نمره ۲۱ نمره بگیری ۱۰۰ در صد قبولی
موفق باشی بای بای

فائزه جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 02:14 ب.ظ http://pluto-sampadi.blogfa.com

slm!
chetur dadi?!
man ke emruzo behtar dadam!
soalaie emruzam mizari?
bye!

MRM جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام. یه لطفی کن سوالای 87 رو بذار! من که نتونستم پیداش کنم.

خوب.

سعید شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 09:38 ب.ظ http://parsimovie.com

من فک کنم نصف نمررو گرفتم دعا کنید :(

حسین پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 12:20 ب.ظ

خیلی متشکر
از این که در این جهت فعالیت میکنین شما رو تشویق میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد